Vis en tomaat goed voor prostaat
03 februari 2010, 11:34Wanneer deze mannen twee keer per week vette vis aten hadden ze 27% minder kans op uitzaaiingen. Volgens de onderzoekers zouden de omega 3-vetzuren hier voor verantwoordelijk zijn. Wanneer mannen daarboven nog meerdere keren per week tomatensaus aten hadden ze zelfs 44% minder kans op een verdere ontwikkeling van de kanker.

Vis en tomaat eten zijn handige hulpmiddeltjes om prostaatkanker tegen te gaan. Dat blijkt uit een onderzoek bij 1.000 mannen met prostaatkanker.














Reacties
Plaats jouw bericht hier
Reageren? Gelieve je eerst aan te melden.