Granaatappelsap helpt prostaatkanker voorkomen
15 december 2010, 09:34Mannen die vaak granaatappelsap drinken, zouden wel eens minder kans op prostaatkanker en uitzaaiingen kunnen hebben. Dat blijkt uit een onderzoek van de Amerikaanse University of California. Tijdens de behandeling werden kankercellen in het laboratorium ingespoten met granaatappelsap. Daaruit blijkt dat de cellen minder gemakkelijk deelden en minder snel uitbraken. Volgens de onderzoekers is er echter nog meer onderzoek nodig om te kunnen vaststellen of granaatappelsap ook effectief helpt bij prostaatkanker in het menselijke lichaam. 











Reacties
geen reacties
Om reacties te lezen of schrijven, moet je ingelogd zijn.
inloggen / registreren