HomeNieuwsEntertainmentSecretariaatsmedewerker – Facilitaire Dienst – halftijds

Secretariaatsmedewerker – Facilitaire Dienst – halftijds

  • Tewerkstellingspercentage: 50%
  • Referentie: 203701
  • Dienst/zorgzone: Facilitaire Dienst
  • Einddatum: 31-12-2015
  • Campus: Gasthuisberg

Situering

Je maakt deel uit van het secretariaat van de facilitaire dienst. Dit betreft een halftijdse vacature.

Wat je functie inhoudt

  • Je zorgt voor een efficiënte en professionele secretariële ondersteuning. Je behartigt de courante secretariële taken zoals telefoon, briefwisseling, postbehandeling, klassement, voorraadbeheer, …
  • Je biedt administratieve en logistieke assistentie bij vergaderingen.
  • Je hebt ervaring op het vlak van officemanagement, o.a. met het opzetten en onderhouden van systemen voor registratie, classificatie en opvolgen van gegevens (o.a. rond verlofplanning, educatief verlof, tikkaarten, follow-up- en evaluatiegesprekken, opleidingen, absenteïsme, ….).
  • Je bent de eerste contactpersoon voor de dienst, je onthaalt bezoekers en behandelt de inkomende telefoons, je bent in staat de interne en externe contacten vlot en professioneel te laten verlopen en correct in te schatten wat de prioriteiten zijn.
  • Je bent back-up voor de secretaresse van het diensthoofd als zij afwezig is.
  • Je werkt 3 halve dagen en 1 volledige dag per week (vrijdag). Je bent bereid om je flexibel op te stellen bij afwezigheid van de secretaresse van het diensthoofd.

Wat wij vragen

  • Je behaalde een diploma hoger secundair onderwijs.
  • Je bezit een goede praktische kennis van MS-Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) en je hebt affiniteit met softwaretoepassingen zoals People Soft en Sharepoint (of bent bereid deze aan te leren).
  • Je kan relevante ervaring voorleggen als allround secretariaatsmedewerker.
  • Je bent contactvaardig, servicegericht, communicatief, voldoende assertief en vriendelijk.
  • Je bent stipt, professioneel en discreet met vertrouwelijke informatie.
  • Je kan zelfstandig werken, toont initiatief en je bent stressbestendig.

Wat wij bieden

  • Een degelijk personeelsstatuut met talrijke extralegale voordelen zoals groeps- en hospitalisatieverzekering, tussenkomst vervoersonkosten, gratis abonnement openbaar vervoer, bijkomende verlof- en feestdagen, eigen bedrijfsrestaurant.

Bekijk alle voordelen van werken bij ons.

Interesse?

  • Solliciteer voor deze vacature.
  • Voor meer informatie kan je terecht bij het secretariaat rekrutering & selectie: 016 / 34 48 82
  • Reageren kan tot en met: 31-12-2015

016 / 34 48 82

Populaire Artikels

NIEUWSBRIEF

Elke dag het leukste nieuws in jouw mailbox ontvangen?

Gelijkaardige Artikels