De Kardashians keren terug met een gloednieuw seizoen, spannender dan ooit!
De geliefde realityserie ‘The Kardashians‘ is sinds 6 februari exclusief te streamen op Disney+. Duik in hun glamoureuze leven, hun persoonlijke en professionele uitdagingen, en beleef hun avonturen als nooit tevoren.
Mis de nieuwe afleveringen niet – elke donderdag beschikbaar! Je kan ook eerst de eerste vijf seizoenen (opnieuw) bekijken op Disney+ en alle iconische momenten van tv’s beroemdste familie herbeleven.
Dit seizoen staan de Kardashian-Jenners voor onverwachte uitdagingen, belangrijke levenskeuzes en schokkende onthullingen. Met een toekomst vol onzekerheden en een verleden dat hen blijft achtervolgen, moeten Kourtney, Kim, Khloé, Kendall, Kylie en Kris meer dan ooit de krachten bundelen. Als moeders, zakenvrouwen en publieke figuren beleven ze de pieken en dalen van een leven dat steeds intenser en onvoorspelbaarder wordt.
✨ Geheimen, emoties en verrassingen – dit seizoen zit vol spektakel! ✨
Er wordt beweerd dat mensen die gemakkelijk schrikken een slecht geweten hebben.
Nu willen we uiteraard geen kwaad woord zeggen over Tine Priem, maar op Instagram deelt ze wel een opmerkelijke video van een lastig probleem. Enkelen van de meer dan 61.600 volgers van de ‘Thuis’-actrice laten ook vlot van zich horen.
We zien hoe Tine Priem meermaals een sprongetje maakt iedere keer dat haar broodrooster klaar is. “Tiny en de bruudruuster. Goeie combo ze 👌😅”, voegt ze zelf toe met een knipoog.
“Herkenbaar!”
Al snel komen de eerste reacties binnen. “Herkenbaar”, klinkt het. “Hier ook, elke keer opnieuw”, gaat het verder. “Goed geacteerd”, besluit een laatste volger nog. “Was het maar waar 😂”, reageert Tine Priem zelf op die reactie. Laten we eens kijken:
Sandra Bekkari pakt op Instagram uit met een leuke video.
De beroemde voedingsdeskundige doet het met meer dan 158.000 volgers bijzonder goed op het populaire sociale netwerk. Het is dan ook logisch dat ze daar geregeld nieuwe beelden uit haar dagelijkse leven deelt. En dat was onlangs niet anders.
We zien Sandra op de catwalk paraderen in een elegante outfit. “Jullie spontane applaus was hartverwarmend 🙏”, voegt ze als uitleg toe. Haar trouwe fans zijn er ook online snel bij om lovend te reageren.
“Wat een elegantie!”
Al vlug krijgt de dame positieve commentaren op de beelden. “Wat een elegantie”, klinkt het. “Supermooie outfit”, gaat het verder. “Looking good”, besluit een laatste volger nog. Kijk zelf maar even door op het plaatje te klikken.
Leuk nieuws voor (de fans van) Olivia Trappeniers.
De zangeres deelt op Instagram, waar ze maar liefst 72.000 volgers heeft, de cover van haar komende album. Dat doet ze aan de hand van het coverbeeld.
“The artwork is here!! Some scars are shaped like hearts… New album 14.03.2025”, schrijft ze bij onderstaande foto’s. En haar fans? Die zijn er snel bij om van zich te laten horen, zo blijkt uit de vele positieve commentaren.
“Prachtige vrouw!”
Al snel stromen de lovende reacties binnen. “Prachtige vrouw”, klinkt het. “Trots op jou”, gaat het verder. “Wauw”, besluit een laatste volger nog. Neem dus gerust zelf eens een kijkje. En druk op het pijltje naar rechts voor het tweede plaatje.
Pommelien Thijs en straffe kledij; het is haast een vast gegeven.
411.000 volgers heeft de populaire zangeres op Instagram. Regelmatig pakt ze daar dan ook uit met nieuwe beelden uit haar dagelijkse leven. En dat was ook recent weer niet anders.
Zo plaatste Pommelien Thijs onderstaand fotoalbum op haar pagina. We zien de dame meermaals in mooie outfits de revue passeren. Verder voegt ze bijzonder leuk nieuws toe aan het bericht.
“Deze maand in Cosmopolitan Nederland (een tijdschrift, red.)!!! Merci lieve mensen voor alles, ik sta er zelf echt van te kijken maar het is zo cool!!!! ♥️♥️♥️♥️ Knokke Off krijgt een 3e seizoen, Meau Hewitt en ik zijn genomineerd voor NPO 3FM voor beste samenwerking en binnenkort ook nog veel leuk nieuws… Bedankt Cosmo voor deze heerlijke shoot”, aldus Pommeline.
“Wat een mooie foto’s!”
Al snel stromen de lovende reacties binnen. “Wat een mooie foto’s”, klinkt het. “Stunning”, gaat het verder. “Wauw, wauw en wauw”, besluit Flo Windey nog. Tijd dus om zelf eens een kijkje te nemen. En druk op het pijltje naar rechts om meer foto’s te zien.
Online oplichtingspraktijken zijn een kenmerk van het sociale media-tijdperk, en Netflix blijft dit fenomeen onderzoeken met Apple Cider Vinegar, een zesdelige miniserie over het ongelooflijke bedrog van Belle Gibson. Deze Australische wellness-influencer bouwde haar roem op een leugen: een verzonnen ziekte.
Na Inventing Anna, waarin het verhaal van de New Yorkse oplichtster Anna Sorokin werd verteld, richt Netflix zich nu op een andere spraakmakende fraudezaak uit de jaren 2010. Kaitlyn Dever (Booksmart, Dopesick) kruipt in de huid van Belle Gibson, een manipulatieve en charismatische vrouw wiens wanhopige behoefte aan aandacht haar ertoe bracht een hersentumor te veinzen en ‘wonderdiëten’ te verkopen die de ziekte zouden genezen.
Een indringende serie die misleiding niet verheerlijkt
Aan het begin van elke aflevering verschijnt een waarschuwing: “Dit verhaal is echt, gebaseerd op een leugen.” Daarmee zet de serie direct de toon: hier wordt geen glamour, maar harde realiteit getoond. Met een afwisseling van flashbacks en hedendaagse scènes laat de serie zien hoe Belle Gibson miljoenen mensen wist te misleiden – totdat haar leugens instortten.
Kaitlyn Dever levert een magistrale acteerprestatie, waarin ze een verwerpelijk personage neerzet zonder in karikaturen te vervallen. De serie legt bloot hoe Gibson sociale media gebruikte om een kwetsbaar publiek te overtuigen dat haar wellness-app The Whole Pantry en het gelijknamige boek een volwaardig alternatief voor de reguliere geneeskunde waren.
Een kritische blik op extreme wellness-cultuur
De serie plaatst Belle’s verhaal naast dat van Milla Blake (gespeeld door Alycia Debnam-Carey), een jonge vrouw die wél echt kanker heeft en beïnvloed wordt door misleidende wellness-belofte. Door haar perspectief toont de serie hoe twijfelachtige alternatieve behandelingen – van sapdiëten tot koffieklysma’s – konden floreren dankzij het wantrouwen tegenover de reguliere geneeskunde.
Bepaalde scènes rond Milla zijn bewust over-the-top en bijna kitscherig om de illusie van deze industrie te benadrukken. Daartegenover staan de kil gefilmde scènes van patiënten die medische zorg krijgen, waardoor het contrast tussen de werkelijkheid en Belle Gibsons valse beloften extra wordt uitvergroot.
Een meeslepende psychologische thriller
Gemaakt door Samantha Strauss (Nine Perfect Strangers), balanceert de serie tussen satire, spanning en maatschappijkritiek. Apple Cider Vinegar laat zien hoe de obsessie met wellness en de invloed van sociale media een perfecte voedingsbodem vormen voor misleiding.
Een fascinerend drama dat aantoont hoe in het digitale tijdperk een perfect imago de grootste oplichters kan verbergen.
Wie graag opmerkelijke outfits ziet, is bij Paris Hilton zeker aan het juiste adres.
Dat zullen haar meer dan 26.8 miljoen volgers op Instagram kunnen bevestigen. Op het populaire sociale netwerk deelt de dame namelijk regelmatig nieuwe beelden. En dat was ook nu weer niet anders.
In onderstaand fotoalbum passeert Paris meermaals in een doorschijnende outfit de revue. Zelf geeft ze niet gek veel uitleg, maar haar trouwe fans laten wel volop van zich horen.
“Zo heet!”
Aan een moordend tempo stromen de lovende reacties binnen. “Zo heet”, klinkt het. “Echt perfect”, gaat het verder. “Buitengewoon knap”, besluit een laatste volger nog. Kijk zelf maar even… En druk op het pijltje naar rechts om meer foto’s te zien.
Alina Churikova heeft het duidelijk naar haar zin.
De dame was in 2020 de jongste saboteur ooit in het immens populaire tv-programma ‘De Mol’. Op Instagram, waar ze maar liefst 39.000 volgers heeft, deelt Alina regelmatig updates uit haar dagelijkse leven.
Dat was onlangs niet anders, toen ze onderstaande badpakfoto op haar pagina plaatste. “Par a dijs ⛱️”, voegt ze zelf kort toe aan het zonnige tafereel. Haar fans laten nu ook volop van zich horen, zo blijkt.
“Heel knap!”
Al vlug stromen de lovende reacties binnen. “Heel knap”, klinkt het. “Kei mooi”, gaat het verder. “Tof badpak”, besluit een laatste volger nog. Tijd om eens te kijken naar wat Aline Churikova gedeeld heeft.
Op onderstaande beelden zien we hoe het op een markt ergens in Nederland aardig misgaat. Daar wil een man tonen wat hij kan door een gigantische kaasbol even volledig zelf te verplaatsen.
Al van bij het begin is het voor de kijker duidelijk dat hij het gewicht van de bol wat onderschat heeft. En niet veel later komt hij ook zelf op onzachte wijze tot dat besluit. Dat zie je in het eerste van onderstaande video’s.
Failcompilatie
Natuurlijk vinden we het ook nu weer niet netjes om maar één pechvogel in de kijker te zetten. Daarom voegen we nog een meer dan uitgebreide failcompilatie toe. Zo zit je wederom voor geruime tijd meer dan goed, hier bij Zita! Veel kijkplezier…
Wie denkt dat de jeugd alleen nog online probeert contact te zoeken, heeft het mis.
Dat bewijst onderstaande jongeman. Zo zien we hoe hij op straat een poging onderneemt om een dame te benaderen. Met een mooi complimentje steekt hij van wal.
Een groep van drie dames naderen ons hoofdpersonage van dienst. Met de nodige moed opent hij het gesprek. “Jij ziet er echt fantastisch uit”, klinkt het vol overtuiging. Maar al snel krijgt hij een oprechte reactie van de dame in kwestie.
“Ik had jouw moeder kunnen zijn!”
“Oh, ik had denk ik jouw moeder kunnen zijn”, reageert de goedlachse vrouw. “Hoe oud bent u?”, vraagt de jongeman nog beleefd. “41”, klinkt het. “Oooh… Ik wens je nog een fijne avond”, eindigt de korte interactie met een handdruk. En dat levert geweldige beelden op. Kijk zelf maar even: